Najlacnejšie MedPharma Selen 100 mcg 107 tabliet
Dlhodobo skvele hodnotené: MedPharma Selen 100 mcg 107 tabliet

Už ste to čítali? Tu sú tie najlepšie selény roka 2021
Prehľadne:
najlepšie selény z hodnotení, recenzií aj testov

 

Výber najdôležitejších informácií:

 

NOVÝ rebríček TOP produktov na SK, ČR, DE a PL
Vyhnete sa chybe, ktorú robí väčšina ľudí?

Väčšina ľudí robí pri výbere chybu. Hľadajú rýchle riešenia, podcenia množstvo informácií a neoverí si ich z viacerých zdrojov. Neopakujte to, čo ostatným denne komplikuje ich život . Porovnajte si to, čo je zaujímavé na našom trhu s tým, čo oceňujú zákazníci v okolitých krajinách.
Prečo? Budete si istí , že neplatíte len za produkt s dobrou reklamou, ale vyberiete si to, čo vám skutočne bude spoľahlivo slúžiť .
Hľadáte najlepšie selény? Potom ste na správnom mieste. Pripravili sme pre vás prehľadné rebríčky najzaujímavejších výrobkov zo slovenského aj zahraničného trhu.

S nami máte istotu správneho výberu značky, modelu, najvýhodnejších parametrov i TOP poměru cena / výkon. Obľúbené selény podľa zákazníkov zo slovenského, českého, nemeckého a poľského trhu vám uľahčí rozhodnutie aký výrobok vybrať. Tak poďme na to!

 

Ako vybrať selén?

  1. Selén je nepostrádateľný pre fungujúci imunitného systému a funkciu štítnej žľazy. U mužov podporuje aj dozrievanie spermií.
  2. Selén sa vyskytuje v niektorých potravinách, ako napríklad v mäse, mlieku, rybách, cesnaku, hruškách, avokáde. Možno sa ním však predávkovať, jeho odporúčaná denná dávka sa pohybuje okolo 1 mikrogramu na 1 kg váhy.
  3. Konzumáciu selénu v potravinových doplnkoch by mali zvážiť predovšetkým fyzicky pracujúci, fajčiari a tí, ktorí majú v strave nadbytok tukov. Toto rozhodnutie ale radšej konzultujte so svojím lekárom.

 

Pozrite sa na najlepšie selény:
toto jsou víťazi recenzií, hodnotenia, porovnávania a testov

Všetky rebríčky a hodnotenie pre vás pravidelne aktualizujeme a dopĺňame. Posledná aktualizácia prebehla dnes.
Kliknite na odkaz v tabuľke a prečítajte si detailné informácie o výrobku
.

 

TOP selény na slovenskom trhu

No data found for this sheet

Zobrazte si ďalšie informácie k téme Najlepší selény.

 

TOP selény v Českej Republice

No data found for this sheet

Výber ďalších zaujímavých produktov z kategórie Najlepší selény.

 

TOP selény v Poľsku

Rebríček pre vás pripravujeme…

 

TOP selény v Nemecku

No data found for this sheet

Niektoré z produktov môžu byť určené len pre zahraničný trh.

Alternatívne produkty z tejto kategorie výhodne nakúpite TU.

 

Potrebujete poradiť ešte viac? Čítajte rady pre správny výber

Selén podporuje obranyschopnosť organizmu, funkciu štítnej žľazy au mužov tiež tvorbu spermií. Z tohto uhla pohľadu je pre nás nenahraditeľný. Na rozdiel od niektorých iných minerálov sa ním možno ale predávkovať. Preto by sme si mali dať pozor na jeho nedostatok i nadbytok. Na čo si dať pri výbere selénu pozor? 

 

Ako selén v ľudskom tele pôsobí? 

 

Predovšetkým má nezastupiteľnú úlohu v boji proti voľným radikálom, teda látkam spôsobujúcim predčasné starnutie organizmu. Priaznivo ovplyvňuje tiež fungovanie niektorých enzýmov, vďaka ktorým sa podieľa na posilňovanie obranyschopnosti organizmu a dozrievanie spermií. Pri konzumácii selénu môžete pozorovať tiež, že sa vám zlepšuje stav nechtov a vlasov, ocenia ho aj vaša štítna žľaza

  • Selén hrá v organizme dôležitú úlohu pri budovaní jeho obranyschopnosti, ale tiež má vplyv na funkciu štítnej žľazy
  • Pre telo je nebezpečný ako nedostatok, tak prebytok selénu.

 

Kde nájdete selén? 

 

Prekvapivo sa v dostatočnom množstve nachádza v bežne konzumovaných potravinách ako napríklad v mäsu, rybách, mliečnych výrobkoch, morských plodoch, ale aj v syroch, cesnaku, vajciach, hruškách, avokáde, strukovinách či paraorechoch. Odporúčaná denná dávka selénu sa pohybuje okolo 1 mikrogramov na 1 kg živej váhy. Pre dospelého sa tak denné množstvo selénu pohybuje v rozmedzí 50 až 150 mg. Najvyššie bezpečné množstvo selénu sa pohybuje okolo 200 mg.

  • Selén sa v prirodzenej podobe vyskytuje v celej rade bežných potravín ako napríklad v mäsu, rybách, mliečnych výrobkoch, syroch, cesnaku, vajciach či hruškách.
  • Odporúčaná denná dávka selénu je závislá na hmotnosti a všeobecne sa pohybuje okolo 1 mg na 1 kg váhy jedinca.
  • V prípade selénu je potrebné si strážiť aj maximálne denné množstvo, ktoré by nemalo prekročiť 200 mikrogramov. 

 

Ako sa prejavuje nedostatok selénu? 

 

Tento stav sa v našich oblastiach nevyskytuje príliš často. Napriek tomu ak má organizmus málo selénu, môže sa to prejaviť poškodením srdca a svalov. Dobre nebude ani nervovej sústave a niektorým orgánom sústavy tráviace, napríklad pankrease, žalúdku, črevám či pečeni. Nedostatok selénu spoznáte tiež vďaka zlému stavu vlasov, nechtov či očí.

  • Nedostatok selénu je veľmi vzácny, prejaviť sa môže zlou kondíciou niektorých vnútorných orgánov, napríklad pankreasu, žalúdka, pečene, čriev či zhoršeným stavom nechtov, vlasov a svalov.

 

Kedy je potrebné zvýšiť príjem selénu? 

 

Zvýšený príjem selénu je potrebný pri väčšej fyzickej záťaži, nezdravom životnom štýle spojenom s nadmernou konzumáciou tukov. Jeho príjem by si mali strážiť tiež fajčiari či ľudia trpiaci akútnym infekčným onemocněním. Rozhodne si však strážte celkovej denno prijaté množstvo, pretože predávkovanie selénom, ktorého dosiahnete už pri dávke nad 2 mg na 1 kg hmotnosti, môže mať fatálne následky. 

  • Príjem selénu v podobe potravinových doplnkov by mali zvážiť tvrdo fyzicky pracujúci ľudia, fajčiari a tí, ktorí majú v potrave nadmerné množstvo tukov
  • Dajte pozor na nadmerné množstvo selénu a konzumáciu doplnkov stravy so selénom radšej konzultujte so svojím lekárom.

 

Aký je najlepši selén – na čo sa najčastejšie pýtate?

 

  • Aké sú najvýznamnejšie potravinové zdroje selénu? 

Z rýb medzi ne patrí rozhodne tuniak žltoplutvý a platesa všeobecný. Vysoké dávky selénu v sebe majú ale aj ustrice, slnečnicové semienka či huba shiitake. Rozhodne najbohatším zdrojom selénu sú ale brazílske para orechy. U tých ale pozor. Na pokrytie dennej dávky selénu stačia 2 až 3 kúsky, rozhodne si dajte pozor na ich prílišnú konzumáciu.

 

Najlepšie selény 2021. 

Vybrali ste si? Veríme že áno.

Ale ak na vás napriek tomu bolo informácií moc, pozrite sa jednoducho priamo na tohle

Absolútny víťaz porovnávacieho testu v SK

Toto je absolútny víťaz porovnávacieho testu - produkt GS Koenzym Q10 30 mg 60 kapsúl. Tu zaobstaráte GS Koenzym Q10 30 mg 60 kapsúl nejvýhodněji!
„Absolútny víťaz porovnávacieho testu: GS Koenzym Q10 30 mg 60 kapsúl“

Vyber-si.sk vaša najľahšia cesta k správnemu produktu!

 

Inšpirujte sa zaujímavými produkty aj v ďalších kategóriách. Návštevníci našich stránok ako ste vy, sa často zaujímajú aj o hodnotenie tovaru z týchto kategórií:

Vyber-si.sk vaša najjednoduchšie cesta k správnemu produktu.